Käytän mahdollisimman paljon aitoa lähiturkista ja -nahkaa asusteiden materiaalina, sillä ekologisuus, paikallisuus sekä juurevuus saa näkyä tuotteissani.
Turkis ja nahka ovat lämpimiä, tuulenpitäviä ja hengittäviä materiaaleja. Ne myös kestävät aikaa, patinoituvat kauniisti ja ovat hyvin korjattavissa tarpeen tullen. Luonnollisten, aitojen materiaalien lämpö auttaa tutkimusten mukaan myös kiputilojen lievityksessä ja lampaanvillan lanoliinilla on ihoa hoitava vaikutus.
Suomenlampaan turkisnahka
Lämpimin ja hoitavin materiaali arktisiin olosuhteisiin. Lampaanvilla siirtää kosteutta iholta, ja amorfisen rakenteensa vuoksi tuntuu lämpimältä kostuneenakin. Lampaantaljat tulevat suoraan Vanhalan luomulammastilalta Tervolasta.
Poronnahka
Nahkojen aatelia – kestävä, sitkas, ainutlaatuinen ja ylellinen luonnonmateriaali. Käyttämäni poronnahka tulee sivutuotteena paikallisilta porotiloilta.
Hirvennahka
Joustava ja pehmeä hirvennahka, joka tulee riistanhoidon sivutuotteena, sopii mainiosti erähenkisiin asusteisiin.
Villiturkikset
Punakettu, supi ja näätä – kaikki tulevat riistanhoidon sivutuotteena suoraan paikallisilta metsästäjiltä, lähimetsistä.Jokainen nahka on uniikkikappale.
Vastuullisesti tuotetut kettuturkikset
Näyttävät ja kestävät sini-, sinihopea- ja shadowketun turkikset ovat Saga Furs -laatua ja tulevat sertifioiduilta tiloilta: Saga Furs -turkisvälittäjän sertifiointiohjelma painottaa turkistuottajan vastuuta ympäristöstä, eläintenterveydestä ja hyvinvoinnista huolehtimiseen.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 10.10.2020 alkaen.
Katijuu Arctic Leather&Fur/Nahkaparkki Kati Juujärvi (Y-tunnus 1786621-4 Opinkuja 17, 97650 Juotas, Asiakaspalvelu kati@katijuu.fi)
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii Paytrail Oyj, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail Oyj:n (Paytrail Oyj Innova 2, Lutakonaukio 7,40100 Jyväskylä) ehdot.
Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Katijuu Arctic Leather&Fur:n yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
kati@katijuu.fi
040-5135470 Kati Juujärvi
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Toimitustapavaihtoehdot ovat Posti ja Matkahuolto.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.